ראשיבלוגמאמריםחנות מקררים

חנות מקררים

חנות מקררים

עומדים לקנות מקרר חדש במקום הקודם ששבק חיים? נשמח לתת מספר טיפים חשובים לפני שאתם בוחרים את המקרר החדש. אז בטרם אנו אצים למצוא חנות מקררים כדאי לקרוא את המאמר הבא על בחירת המקרר בגודל המתאים לבית, מאפיינים של מקררים חדשים ואיך תמצאו מקרר חסכוני במיוחד.


התאימו את המקרר לגודל המטבח

אם המטבח שלכם בעל שטח מצומצם במיוחד, מקרר גדול מדי עשוי לתפוס מקום חשוב. במיוחד במרכז חלק מהדירות קטנות מאד – והחלל המיועד למיקום המקרר קטן. נסו למדוד כמה מקום תצטרכו ואז הזמינו את המקרר המתאים לכם.


משפחה גדולה או סטודנט יחד?

עוד דרך להתאים את המקרר לבית היא באמצעות תכנון כמות האנשים שישתמשו בו. אם אתם משפחה גדולה של שש נפשות מן הסתם תזדקקו לשטח אחסון גדול יותר של מזון במקרר, לעומת סטודנט הגר לבדו בדירת סטודיו. כדאי לתכנן גם את הדרך בה תאחסנו את המזון – האם אתם זקוקים יותר למקפיא או לקירור? האם מרבית המזון שלכם מתבסס על מזון מוכן מראש, או לחילופין יש תחלופה גבוהה של מזון טרי במקרר? כך תוכלו לבחור את המבנה הנכון למקרר שלכם.


תוספות מפנקות

למשפחה שרוצה קצת יותר בכל חנות מקררים תמצאו את הגרסאות המתקדמות של המקררים הכוללות גם מכשיר קרח או ברז מים קרים מפנק, אפשרויות להתאמה אוטומטית של הטמפרטורה בשטחי האחסון השונים (וכך חלק גדול יותר יכול להפוך למקפיא בעת הצורך) או אפילו מנגנון מיוחד של מקרר חכם באמצעותו תוכלו להזמין מוצרים בסופר (בעיקר בארה"ב כרגע).


צריכת החשמל של המקרר

המקרר הישנים מתאפיינים בתכונה אחת יקרה במיוחד – הם "זוללים" חשמל. בשנים האחרונות גם המקררים הפשוטים יחסית הפכו לחסכוניים יותר. כאשר אתם בוחרים את המקרר שימו לב לכיתוב המציין את רמת האנרגיה של המקרר (באותיות מ A-G כאשר הדרגה הבזבזנית ביותר היא G וככל שהאות קרובה יותר ל A באלף בית הלועזי המקרר צורך פחות חשמל בעת הפעלתו(. כמו כן, כדאי למצוא מקרר שטכנולוגיית ההפעלה שלו היא "אינוורטר" במקום מדחס רגיל.

 

מעוניינים לקבל יעוץ נוסף בתחום המקררים? פנו ל-   Time2Buy  ברעננה בטל - 09-7604990