ראשיבלוגמאמריםמקרר ענק

מקרר ענק

הגודל כן קובע – כך בוחרים מקרר ענק מומלץ

המשפחה התרחבה, המקרר הקטן כבר לא מספיק ואתם מוצאים את עצמכם מבלים יותר מדי זמן מול המקרר הפתוח בנסיון לדחוס אליו כמה שיותר דברים – אך ללא הצלחה. שוב ושוב אתם מוציאים את הסיר הזה, את הקופסא ההיא ואפילו מניחים לירקות לבלות לילה מחוץ למקרר בגלל חוסר המקום – אם הסיטואציה הזו מוכרת לכם, כנראה שהגיע הזמן להתחדש. אז איך נדע איזה מקרר ענק מומלץ וכיצד לבחור אותו?


מהו מקרר ענק?

מקרר בגודל סטנדרטי המיועד למשפחה ממוצעת, יהיה בעל קיבולת של 500-600 ליטרים בממוצע. ככל שמספר הליטרים עולה, כך גדלה קיבולת המקרר והוא עובר לקטגוריה הבאה של המקררים וזוכה לתואר מקרר ענק. המקררים הגדולים נהנים מעיצוב מסיבי יותר המשתנה מדגם לדגם. כך למשל תוכלו לבחור בדגם הסטנדרטי בו תא ההקפאה מוצב בחלק העליון של המקרר ותא הקירור בחלקו האמצעי והתחתון (אך עם קיבולת גדולה יותר, כמובן), או שתוכלו לבחור בעיצוב הנחשב למודרני יותר, בו למקרר יש שתי דלתות מקבילות זו לזו – בצד ימין נמצא המקרר ובצד שמאל המקפיא. לא משנה באיזה דגם תבחרו, הקפידו לבדוק את מידותיו וודאו שהוא מתאים לנישה הייעודית לו במטבח. אם אתם מתלבטים בדבר הגודל המתאים, לכו על המקרר המעט גדול יותר – תמיד עדיף שיהיו כמה ליטרים עודפים מאשר לסבול שוב מחוסר מקום.


העדיפו חברה מוכרת ומומלצת

אם אתם מחפשים "מקרר ענק המלצות" בגוגל אבל לא זוכים לתוצאות, נשמח לספק לכם אותן ולהעניק לכם את האינפורמציה הנדרשת בטרם ההחלטה. אין ספק כי מקרר ענק המלצות חיוביות ואוהדות יהיה בעל משקל עצום בהחלטה – אחרי הכל, אם זה טוב לכל כך הרבה אנשים – אין סיבה שזה לא יהיה טוב גם לכם. יחד עם זאת שימו לב שלצד ההמלצות שאתם מקבלים, אתם שמים לב שהן רלוונטיות גם לכם ולצרכים הייחודיים שלכם. אל תתפתו לכל מה שמומלץ מאחר ולא תמיד הוא תואם את הצרכים האינבדואלים שלכם מהמקרר.


הולכים לאיבוד? מעוניינים לקבל אינפורמציה נוספת? צוות המומחים של Time 2 Buy ישמח לסייע לכם! מחכים לכם בטלפון מספר: 09-7604990.