ראשיבלוגמאמריםמקרר samsung

מקרר samsung

כך תבחרו את המקרר הטוב ביותר עבורכם

המקרר הישן מתחיל להראות סימני גסיסה ואתם מבינים כבר לא מעט זמן שהגיע הזמן להתחדש ולהחליף מקרר. מאחר ואנחנו רוצים שהמקרר החדש יחזיק פרק זמן ארוך וממושך ויחיה איתנו לא מעט שנים – אנחנו רוצים לבחור את הדגם הטוב ביותר עבורנו. אך המבחר מבלבל וטווח המחירים גדול מאוד – איך נדע מהו המקרר הטוב ביותר שנוכל לרכוש? הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם בהחלטה.


העדיפו חברה ידועה

סמסונג, שארפ ועוד נחשבות לחברות המובילות בתחום מוצרי החשמל בכלל והמקררים בפרט – ולא בכדי. לא משנה אם אתם מעוניינים בדגם של מקרר סמסונג מקפיא עליון, מקרר סמסונג מקפיא תחתון, מקרר Samsung בגודל יחסית קטן או אפילו ענק – העדיפו חברה ידועה על פני חברה עלומת שם המציעה מחיר אטרקטיבי (מדי).


בחרו בגודל המתאים לכם

המבחר המבלבל המוצע לנו ברשתות השיווק השונות מכיל מספר לא מבוטל של דגמים, סוגים ועיצובים שונים. בטרם תחליטו שאתם מתפשרים על הדגם הראשון שאתם רואים או תיצמדו אל הישן והמוכר – בדקו מהם הצרכים שלכם. אם ניקח לדוגמא מקרר  Samsung, נראה כי החברה מציעה מספר רב של דגמים וסוגים שונים: מקרר סמסונג מקפיא עליון, מקרר סמסונג מקפיא תחתון, מקרר בעל ארבע דלתות ואפילו מקרר מעוצב בסגנון וינטאג'. בדקו מה מתאים לכם, מה יהיה הכי נוח עבורכם ומה ישמש אתכם לאורך זמן מבחינת אחסון, שליפה מהירה ומיקום בבית.


בררו מהי האחריות

מקרר, טוב ככל שיהיה, נהנה מתקופת חיים מסויימת. במקררים הטובים, אחרי כמה שנים מתחילים להיות סימני בלאי שונים הנוגעים לפלסטיקה של המקרר, איכות הקירור שלו ובמקרים מתסכלים יותר – אפילו המנוע נפגע. בדיוק למקרים כאלה נכנסת למשוואת הבחירה גם שאלת האחריות. העדיפו מקרר איכותי וטוב שמציע לכם אחריות כמה שיותר ארוכה (יש מקררים שהאחריות עליהם מגיעה עד 10 שנים) כדי ליהנות משקט נפשי ומסיוע במקרה הצורך.


אנחנו ב- Time 2 Buy מחזיקים במלאי עצום של מקררים מחברות שונות, באיכות הגבוהה ביותר. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת! מחכים לכם בטלפון מספר: 09-7604990