ראשיבלוגמאמריםמקרר מומלץ 2018

מקרר מומלץ 2018

איך בוחרים מקרר?

אחד ממוצרי החשמל שיותר קשה לבחור הוא ללא ספק המקרר הביתי. מדובר במכשיר לא זול, עם טווח מחירים רחב למדי ומבחר מבלבל. הוסיפו לכך את העובדה שאנו רוצים שהוא ישרת אותנו נאמנה למשך שנים ארוכות ולא נידרש לתיקונו או גרוע מכך להחלפתו אחרי זמן קצר – וקיבלתם מתכון שעשוי לעורר לא מעט כאב ראש תוך כדי הבחירה. הנה כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים מקרר.


כל הנוצץ זהב?

"מקרר מומלץ 2018!" זועקות הכותרות – ואנחנו, פתיים שכמונו, ממהרים לרכוש את כל מה שמוכרים לנו, בהנחה שאם העיתון אומר – הוא גם צודק. גם אם מדובר בדגם של מקרר מומלץ 2018 שנמכר יפה וגם מוצע במחיר אטרקטיבי – אל תתפתו לרכוש אותו אלא אם כן הוא גם משרת את הצרכים שלכם.


עלום שם או חברה ידועה?

טווח המחירים למקררים נע בין 1,000 שקלים למקרר ממותג לא ידוע ויכול לטפס ולהגיע עד ל- 17,000 ש"ח למקרר גדול, חזק ומחברה טובה. איך נדע מה מתאים לנו? תמיד תעדיפו לרכוש מוצרים השייכים לחברה ידועה ומוכרת. במקרה הזה לא מדובר בסמל סטטוס מנקר עיניים, אלא במוצר שככל שהוא מגיע מחברה טובה יותר – כך המסוגלות שלו לשרת אתכם נאמנה לאורך שנים גדלה.


הגודל כן קובע

מקררים נחלקים זה מזה בגודלם, בקיבולת שלהם, במספר הדלתות ועוד.  גם כאן עליכם לקבל החלטה המותאמת לצרכים שלכם. במידה ואתם משפחה גדולה שזקוקה לשטח אחסון גדול והמקום בבית גם מאפשר זאת – תוכלו לבחור במקרר גדול במיוחד, שיתאם את הצרכים הללו. לחילופין, אם אתם רווקים, זוג צעיר או משפחה ממוצעת – מקרר בגודל של כ- 500 ליטר יהיה די והותר עבורכם, כנראה. כשרוכשים מקרר גדול מדי ללא צורך אזי פוגעים ברמת האנרגיה שלו, וכשקונים מקרר קטן מדי – שטח האחסון לא מספיק ואתם עשויים למצוא את עצמכם חוזרים ומסדרים את שלל הקופסאות והסירים במקרר כדי שיוכלו כולם להיכנס בבטחה.

הכלל שצריך להנחות אתכם בבחירת מקרר משלב בין איכות אובייקטיבית לצרכים שלכם – שכללו את שניהם ותהנו מקניה נוחה שתשרת אתכם לאורך שנים.


הולכים לאיבוד? נשמח לסייע לכם! אנחנו ב – כאן כדי לעזור לכם להגיע לבחירה הטובה ביותר עבורכם! מחכים לכם: 09-7604990.