ראשיבלוגמאמריםתנור בנוי מומלץ

תנור בנוי מומלץ

איך יודעים מהו תנור בנוי מומלץ?

אם החלטתם לרכוש תנור בנוי ואתם מעוניינים לדעת מהו תנור אפיה בנוי מומלץ – הגעתם למקום הנכון! נשמח לסייע לכם בתהליך הבחירה ולהעניק לכם את האינפורמציה שתעזור לכם לקבל החלטה. איך נדע לבחור תנור בנוי מומלץ ומתאים לצרכינו? ומה אם נתקלנו בדגמי תנור בנוי במבצע? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו על תנורים בנויים. 


התאימו את התנור למקום הייעודי במטבח

בטרם תבצעו רכישה ותבינו מהו תנור אפיה בנוי מומלץ – הדבר החשוב ביותר הוא, כמובן, שהוא יתאים לגומחה הייעודית במטבח. בדקו את מידות הגובה, הרוחב והעומק של התנור הייעודי והשוו אותם אל המידות שבמטבח שלכם. רוב התנורים יהיו בעומק של 55 ס"מ, גובה הנע בין 55 ל- 60 ס"מ ורוחב הנע בין 55-59 ס"מ.


התאימו את התנור לצרכים שלכם

יש משפחות שנהנות לאפות המון, יש כאלה המסתמכות על התנור רק במקרים חריגים ויש כאלה שעושות בו שימוש מפעם לפעם. בהתאם לצרכים שלכם, בחרו תנור מתאים. אם נתקלתם בדגם של תנור בנוי במבצע ואתם תוהים האם הוא יתאם את צרכיכם והאם איכותו מספקת – בדקו, ראשית, מהם צרכי האפיה שלכם. אם אתם אופים לעיתים נדירות ורחוקות – סביר להניח שבכל דגם שהוא – הוא יהיה משביע רצון. כך או כך, שימו לב למצבים השונים המוצעים בתנור: מצב אפיה רגילה, טורבו, אפיה רק בחלק העליון, רק בחלק התחתון ואוורור. כמו כן, ישנם תנורים המציעים שני תאי אפיה – המיועדים כמובן לחובבי האפיה ולמי שאופה כמויות גדולות.


אחריות

האחריות על תנור בנוי מוענקת בדרך כלל לתקופה של שנה, ולעיתים ניתן להאריכה מעבר לזמן המינימלי. בדקו היטב מה כוללת האחריות, האם היא כוללת גם חלפים או רק תיקונים ובכל מקרה – מהם החלפים הכלולים באחריות ומהם התיקונים שמעניקה החברה ללקוחותיה.

כשאתם רוכשים תנור, הקפידו לוודא שהוא מתאים לצרכים שלכם, שהוא מגיע עם תעודת אחריות מתאימה, שיש לו צג נוח, שקל לנקות אותו וכי הוא בטיחותי.


מעוניינים לקבל פרטים נוספים? נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולכוון אתכם לתנור המתאים ביותר עבורכם! מחכים לכם: 09-7604990.