ראשיבלוגמאמריםאלקטרולוקס תנור

אלקטרולוקס תנור

איך לבחור תנור ביתי בנוי?

אם הגעתם למסקנה שהתנור הנוכחי שלכם מיצה את יעודו בעולם או אם אתם זקוקים לקניית תנור חדש – הנה כמה דברים שכדאי שתדעו על תנורים בנויים. מהם הפרמטרים שיסייעו לנו לבחור בתנור הנכון ביותר עבורנו? ואילו דגמים מומלצים?


מהם הצרכים שלנו?

המבחר הגדול של התנורים באמת מבלבל. כדי להבין איזה תנור בנוי ישרת אותנו באופן הטוב ביותר, רצוי לנסות ולהתאים אותו לצרכים שלנו באופן מדויק – האם אנחנו משתמשים בתנור אפיה לעיתים תכופות? האם אנחנו חובבי מטבח מושבעים וזקוקים לתנור שיהיה איכותי ומתאים בפרמטרים שלו לבישול ברמה של שף? או אולי נוכל להסתפק בתנור סטנדרטי, כזה שרק ישרת אותנו בצרכי האפיה הבסיסיים ביותר? תנורים שונים זה מזה בתכונות השונות שהם מציעים – גודל, עומק, מספר תאים, טמפרטורה מקסימלית ועוד. שימו לב שאתם בוחרים את התנור המתאים לכם ביותר.


מהו החלל העומד לרשותנו?

את התנור הבנוי אנו מחויבים להכניס לנישה קיימת, ולכן חשוב להבין מהו הגודל העומד לרשותכם ומהו גודל התנור שאתם בוחנים. שימו לב שהתנור נכנס לנישה באופן מדויק, אך עדיין מותיר רווח דרכו יתאפשר לתנור "לנשום" (על מנת שלא יהרוס את הארון בתוכו הוא בנוי, ואת התנור).


איזה דגם לבחור?

יש כל כך הרבה דגמים איכותיים בשוק, שעל השאלה הזו קשה לענות באופן חד משמעי. חשוב להבין מהי האחריות הניתנת לכם על המוצר, האם הוא נחשב לתנור מחברה טובה (אלקטרולוקס תנור, למשל, הוא "האח התאום" של חברת AEG המצוינת ולא נופל ממנו בתכונותיו. תוכלו למצוא אלקטרולקוס תנור במגוון דגמים ובמחירים מצוינים) והאם הוא ישרת אתכם נאמנה לאורך שנים. בנוסף, שימו לב מה האחריות כוללת, מהו הבלאי הצפוי של המוצר, קראו המלצות והשוו מחירים והבינו – האם זהו התנור הטוב ביותר שאני יכול להרשות לעצמי, בהתחשב במחירו, בצרכים שלי ובעובדה שאני רוצה שישרת אותי לאורך שנים ארוכות?


נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת ולסייע לכם בכל מה שתזדקקו לו. אנחנו כאן בשבילכם – לייעץ, להתלבט וכמובן – כדי שתיהנו מהמחירים הטובים ביותר ומהשירות הטוב ביותר. מחכים לכם: 09-7604990.